gyns Arkadaşlar kullanan var mı?.. Yada başka önerebileceğiniz ana kucağı modelleri?.. Bilgilendirme için şimdiden teşekkürler🌸..
AyeYldrm Ben kullanıyorum. Yeni doğduğunda içinde kalıyordu uzun süre uyuyorduda şimdi uyanıkken durmuyor çevresini göremediğinden sanırım. Oturma pozisyonuna geçince daha çok kullanırız diye düşünüyorum 🙃