İyi günler Aptamil pregomine başladık 2 gün oldu kusması var ve ağızdan asla gaz çıkartamıyorum sürekli bi ıkınma hali bugün de koyu yeşil kaka yapmış 47 günlük bebeğim neocate deneyen var mı birde biz şimdi bu mamaya başladık ne zaman rahatlar bebeğim