Anne13 Kolik bir bebek ondan mi bilmiyorum eli kolu hiç durmuyor hep hareketli yüzüyor gibi uçuyor gibi kıpır kıpır bir kız sizin bebekleriniz de öyle mi ? Hiperaktif mi acaba yoksa bunu normal bir durum mu?
Celins Anne13 benimki de öyle suan 40 günlük 😊 yuz üstü yatiriyorum hem kafayi kaldiriyor hem ayakları o şekildeyken😂 altini açıyorum binbir zorlukla kıpır kıpır 😂 battaniye örtüyorum tekmeleye tekmeleye 2 dk da üstü açık. Normal bence 😂
Deletedmom772 Anne13 çok normal😅bunlar daha yol7n başlangici siz hele 2 ay geçsin goruceksiniz ne oyunlar vercek size😂
Alparslaninannesi Anne13 kolik oldugundandir canim bizim de oyleydi ilk dogdugu hafta disinda hep hiperaktifti iki bucuk aylikken donmeye bile baslamisti gazlar gidince sakin ama hep ilgi bekleyen bi bebek oldu can havliyle neler yapiliyor neler ..
Gamzosgamzos Bizde ayniyiz geceleri uykuda bile durmuyor hep ustunu aciyordu iki ucu gundur mecbur kundak yapiyorum oyle yatiriyorum 😂 onuda hic sevmiyor ama
Yasmin89 Evet benimki de 1.5 aylık ve doğduğundan beri kafasını tutuyor nerdeyse. Uykusunda eller kollar durmaz, uyanıyor sanıyorum yanından ayrılamıyorum her seferinde. Folik asit bebeği bunlar şimdi maşallah hepsine 😀😀