aslk05 bebek14 benimde ilk bebeğim ve bende senin gibi çok korkuyordum kaka yaptığında sevinçten uçuyordum 🫣 doktora git aklında soru işareti kalmasın için rahatlar hem
aslk05 bebek14 günde kaç kez yapıyor? Acaba gaz sancısı mı var? Kaka katı değilse yaparken neden zorlansın ki?
annekadin21 bebek14 bildirim varya onn üstünde resim ekleme var. Ordn ekleyip linki buraya yapistirin
annekadin21 bebek14 emzkrdikce artcak sutunuz. Solgarin brawe b12 li bi hapi var. Sut artırıcı çok iyi geliyor.