ilayyu_2 aylik bebegim iki gündür birden ateşlendi sadece calpol la 38 lerin altina dusuyo 3-4 saat sonra tekrar yukseliyo sirkeli su duş hepsini yapiyorum doktora da gittik hic keyfi yok zorla emiyor ne yapmaliyim
ruya16 ilayyu_2 büyük ihtimalle enfeksiyon var benım oğlumda vardı boğaz enfeksiyonu çıktı vakıt kaybetmeden hastaneye gıdın ateş yüksek çünkü
Sssss1515 ilayyu_2 aynen ateş düşmüyosa genelde mikrop yada enfeksiyon oluyo calpol dışında antibiyotik verebilirler
Syds Sirkeli su yapmayın lütfen iç ateşlenmeye sebep veriyor. Üşümeyecek şekilde ılık su soğuk kompres ilaç dönüşümü yapın Doktora gitmediyseniz de gidin enfeksiyon olabilir
ilayyu_2 Syds sirkeli suyu bilmiyordum bir daha yapmam doktora gittik kanda enfeksiyon cikmadi bogazda cok hafif kizariklik var dedi
ilayyu_2 ruya16 hastaneye gittik kan ve idrar tahlilinde bisey cikmadi ama bugun hafif burunlari tikali gibi ve damaklari cok kasiniyor
Syds ilayyu_2 Emiyorsa sık sık meme teklif edin düzelir korkmayın çok çıktığında ılık duş aldırın düşer bir süre iki gün olmuş zaten genelde ilk ateşlenmeler 3 gün sürüyor
Syds ilayyu_2 Oğlumun ilk ateşlenmesinde 3 gün sürmüştü 4. Gün düşmeye başlamıştı doktor 4. Günde ateşte düşme olmazsa getir geri demişti. Bizim ateş 39u buluyordu bazen. Sadece duş aldirirken bebeği titretmeyin üşütmeyin yani ateşi daha çok yükseliyor.
justthecigarette ilayyu_2 benim kızımından dün geceden beri ateşi 37.2 37.3 bir ara 37.5 çıktı normal mi ? Kızım 3 aylık
ilayyu_2 justthecigarette salgın tarzı enfeksiyon olabilir belki bizimde birden ateş oldu çünkü havalar da aşırı sıcak yavrucaklar napsın belki ateşlerinin düsmeme sebebi ortamin da cok sıcak olmasidir