2 aylık kızım yaklaşık 10gündür kabız, çok zor yapıyor, aglıyor zorlanıyor, uykusundan uyanıyor. Artık zorlanmaktan küçük bir yara oluşmuş :( bacak hareketi masaj dışında yardımcı olamıyorum. Kimyon içiyorum dikkat ediyorum ama önerebileceğiniz başka bişey var mı ??