Pogcayanakannesii Başıma gelene bakın ya. 9 unda doğumum var ve bende öksürük başladı. Hemde sanki günlerden beri hastayım da top top balgam çıkıyor. Dün den beri limonlu ballı su içiyorum. Gözümü açtım mesela az önce aldı bi öksürük hemde balgam titriyor yani geriden. Ay ben napıcam. Dikişlerim eminim çok acır. Hafif öksürmekte değil normal bi öksürük yani eminim dikişlerim çok acır ay düşünmek istemiyorum napıcam ben.
Miniginannesi38 Pogcayanakannesii bende normal doğum yaptım doğumdan neredeyse 1 ay önce öksürük başladı doğum yaparken hala öksürüyordum hatta hiç unutmam doktor beni azarlamisti ağzını kapat diye ben orada can havliyle canım yanarken bir can dünyaya getirmeye çalışırken aklıma nereden gelsin elimle ağzımı kapatmak o doktora çok sinir oldum hiç anlayışlı değiller ya
pnrturk53 Pogcayanakannesii hangi il ilçedesiniz bilmiyorum devlet hastanesinde doğum yaptım istanbul Okmeydanı Prof Dr Cemil Taşçıoğlunda doğumdan tam bir hafta önce başladı kontrole gittim Ogün Dr a söyledim balgam varmı dedi yok dedim eve gidecektim ki pınar zaten beğenmedim suyunu vs gelişi yakın belli bide çok yorgun düşürür hastalık son günlerin gel gitme yatış vereyim arkadaşlar sana serum hava takviye etsinler ½ gün pazartesi bakarız dedi bu arada her gece acile gidiyorum normal acil parol serum takıyorlar meğer o ağrımı hissettirmemiş bana yatış yaparlarken cihaza bi bağladılar ki sancılarım var direk doğum haneye alıp hava antibiyotik iğne serum başlattı Dr um Allah razı olsun sayesinde azcık nefes alabildiğim bişekilde doğuma girdim ama özellikle balgam var mı diye sormuştu önemli demekki sende Dr na kontrole gidip durumu bi anlat en kötü serum hava falan taktırır o bile çok rahatlatıyor
zeynepyusufaslan Pogcayanakannesii çok geçmiş olsun arkadaşım ben de aynı durumdaydım hatta doktor dedi ki sigara mı kullanıyorsun öyle kötü bi öksürüktü Tereyağı eritti annem içine pekmez koydu onu içmiştim bi nebze iyi gelmişti dene istersen
Hyesim Pogcayanakannesii bAlla karabiberi macun yapın yiyin bol bol pekmez ıhlamur ama bence bi şurubada başlayın balgam sökücü filan
Pogcayanakannesii Nasıl öksürürsem acımaz yada dikişim. Yadaa nasıl bu sürede iyi olurumm. Bu yaz sıcakları çok fazla terletti beni camlar açık gündüz hatta akşamları bile havalandırma açık yattık ona rağmen ben hep terledm. ama gece kalkıp bile kaç kez üstümü değiştirdim ben.
Pogcayanakannesii Miniginannesi38 Cık cık cık o an tabi gelmez aklınıza sancı var ıkknma var yazık günah yani
Pogcayanakannesii zeynepyusufaslan teşekkür ederiimm. Pekmez sade yiyorum. limonlu ballı sıcak su içiyrım bide 😕
kkayin Benim başıma hamileliğin ilk başında gelmişti, acayip bir öksürük salgınına yakalanmıştım haliyle ilaçta kullanmadım. Yukarıda arkadaşın da yazdığı gibi tereyağı pekmez bana da iyi gelmişti ama siz yine de doktorunuzla iletişimde olun.
arven2024 Pogcayanakannesii çok geçmiş olsun cnm 7 ay önce bende doğuma 10 gün kala domuz gribi oldum ve öksürmekten geberdim doğuma da öyle girdim gerçi ben normal doğum yaptım ama öksürmek kdr illet bşy yok inanırmış doğumdan 3-4 gün sonra dedimki anasını satarım böyle işin bida gittim doktora hamileyken hiç bir ilaç yazmadılar . Dedim ben ölsürmekten balgam çıkarmaktan mahvoldum bi antibiyotik yazdı 2. Gün geçti öksürük. Ve hala o öksürük hastalık psikolojisi geçmedi bende. Hasta olucam bebek hasta olucam kurtulamicaz korkusu yaşıyorum. Sana tavsiyem acil bölümüne değilde kadın doğum doktoruna git o sana uygun antibiyotiği yazar ve geçer doğuma kdr. Doğumda doktorum bana neden bana gelmedin ben sana uygun ilacı yazardım çekmezdin böyle dedi. Ama ben çektiğime kaldım
Biz3kisiyiz_ Pogcayanakannesii bende doğuma çok az süre kala hasta olmuştum balgamlı öksürük vardı doktora gittim özeldi şuan sana burada ilaç veremem evde doğal yollar bul burada verilecek takviyenin öksürüğe hiç bir faydasi olmayacak dedi geri paramı iade ettiler çıktık 😂 doğum doktorum da aynı şekilde söyledi zaten doğum başlarken tüm takviyeyi vericez dedi(antibiyotik, ağrı kesici vs) verildi verilmesine fakat doğum sonrası evet zindeyim ama öksürük beni çok etkiledi her öksürdüğümde dikişlerim acıdı tabi böyle dikiş zarar görür diye de yavaş yavas öksürüyordum 😂😂
Biz3kisiyiz_ Pogcayanakannesii aradan baya zaman geçtiği için açıkçası tam hatırlamıyorum, hatırlamıyorsam çok acımamistir demektir 😂
dilers Pogcayanakannesii Benim de aynı şekilde oldu. Doğumdan 1 hafta önce balgamlı öksürük başladı ve boğazım acıyordu. Ben nedense çok önemsemedim. Doğumum normal olacaktı suni sancıyla. Fakat suni sancı sırasında bebeğin kalp atışları yvaşladığı için sezaryene aldılar. Ameliyat sonrası öksürüğüm ve balgamım arttı. Dikişliyken öksürmeye o balgamı söktürmeye çalışmak çok çok zor. O yüzden doğumdan önce bir şekilde en azından azaltmaya çalış doktorunla görüş. Ben çok pişman oldum önemsemediğim için. Bir de işin kötü yanı bende astım var ve astım hastalarının balgam sökücü kullanmaması gerekiyormuş. Daha da tıkıyor nefesi balgam sökücü. Benim doktorum sezaryen sonrası bana 2-3 defa balgam sökücü verdi alerjik astımım olduğunu bildiği halde. Bu sefer nefesim de tıkanmaya başladı iyice öksürme ihtiyacı hissettim ve balgamım daha da arttı. Hayatımda sağlık olarak en zorlandığım zaman heralde sezaryen sonrası öksürme krizlerine girdiğim zamandır. Ama benim astım olduğum halde balgam sökücü kullandığım için çok çok ağırlaştı durumum. O sebeple böyle bir durumunuz varsa doktorunuzla konuşun balgam sökücü kullanmayın sakın. Biraz uzun oldu ama uyarmak istedim ben çok zor 2 gün geçirdim kimse aynı şeyleri yaşasın istemem :(
Pogcayanakannesii dilers doğumum yarın olacak ve yarına kadar nasıl geçer bilmiyorum. Sürekli limonlu ballı su içiyorum. Sürekli öksürük yok öyle katıla katıla ama arada oluyor balgam titriyor yani boğazımda. Bide benim tansiyonum çıktı gebelikte ilk doğumumda spinal olacakken ful anestezi oldum. Şimdi yine aynı olursa spinalden full anestesiye sonrası hep boğazım kurumuştu sürekli su içmiştim öksürmemek için. Ama şimdi öksürük olduğu için her boğazım kuruluğunda öksürürüm sanırım. Dikişlerim eminim çok acıyacak