lizbonn yok bir zararı olmadı, aşırı düşkün bana emerken de öyleydi şimdi de öyle. Ztn ilk 1 hafta sancılı süreç oluyor ağlamalar uykuya direnmeler flan sonrasında o da sürece uyum sağlıyor unutuyor ve alışıyor. Gündüzleri oyalaniyor bi şekilde gecede hep e olmuş bak artık Süt yok dokununca acıyormuş gibi yaptm daha dokunmadı.