Gündüz hiç uyumayan gecede sabaha karşı 5 te uyanan bir bebeğim var. 05.00-05.30 gibi kalıyoruz altını alıyoruz emziriyoruz damlalarını veriyorum burnunu temizliyorum sonra yanıma alıyorum uzanıp beraber uyumaya devam ediyoruz. Benim uykum hafiftir dikkat ediyorum.Arada gözünü açıp ben yanında mıyım diye kontrol ediyor ve tekrar uyuyor böyle böyle saati 11.00 yapıyoruyoruz. Nasılsa gün içinde bensiz asla uyumadığı için (öncelerde yanıma almadığımda da uyumuyordu yani alışmadı, yatağa koyduğum gibi uyanıyordu, gece hariç ). Gündüz memede 5 dk kestirmeler hariç uyumadığı için akşam 20.00 ya da 21.00 da uyuyor tekrardan. Özetle anne yanı yatak juno yatak ya da araya bi battaniye rulolayıp yatırıp uzanabilir şekerleme yapabilirsiniz (o kesin uyuyacak çünkü güven istiyor hiç ona kızmayın) birde arada acıkırsa emziriyorum yattığım yerden jdjdjdjd kaba olacak ama memeler fora (şunu eklemeyi unutmayayım uykunuz ağırsa yanınıza alıp sakın uyumayın)