Sol arka diş etlerim çok şişti yanağımda apse oldu . Dayanılmaz bir acı çekiyorum resmen . Doktora gittim antibiyotik yazdı, kaplama porselen 3 lü dişin vardı . Antibiyotiği kullandıktan sonra kaplamayı açıp bakmamız lazım , oradan kaynaklı bir sorun olması muhtemel dedi . Ama 3 ki kaplamayı çıkarırken küçültülen sağlam dişlerinin de gitmesi muhtemel dedi . Benzer durumu yaşayan var mı