zencizeytin geçmiş olsun. Aynisini bizde yaşadık. Araya dusunce hiç ağlamamış uyumuş. Ben mutfaktaydim. Annelik hissi, yanına gidip bakmak istedim. Görünce hemen çıkardım ordan, bebekte hiç tepki vermedi. Allah kimseye yaşatmasın aklımı kaybedicektim