cnscns1 Merveruya onu bilmiyorum ama ben bebelac gold kullanıyorum hem güzel kilo aldırıyo hem de min gazı oluyo
crybaby Merveruya aynıyız ya benimde iki aylık bu samanlarda oluyormuş doktor öyle dedi fitille yaptırıyorum bende
[silindi] cnscns1 kaka yapamama gibi bir sıkıntı yaşadınız mı ? Her gün rahat bir şekilde yapabiliyor mu bebeğiniz:)
cnscns1 [silindi] yok valla 4 günü falan buluyo artık baktım yapmıyor ama kıvranıyor sabunla yağla ben yaptırıyorum ferahlıyor hemşireye sordum kilo aşımı olduğu için normal dedi hem mama hem meme şeklinde devam ettiğimiz için