tazecikanne45 valla dediğim gibi bende buna aşırı takılıp kendime 4 ayı zehir zıkkım ettim ama elimden bişey gelmeyeceğini kabul ettim ve stresimi bebeğime yansıtmamaya karar verdim çünkü elimde olmadan huzursuzluğum ona da geçiyordu. Benim ilk bebeğim ve bana öyle bir empoze ettiler ki emzirerek bebekle aranda bağ kurarsın işte her his senin sütünden ona geçer falan diye dedim tamam ben yarım anneyim🤦🏽♀️ siz benden daha deneyimlisiniz bence hiç takılmayın daha fazla memeyi tutuyorsa bile ne mutlu size ama 20 cc ama 200 cc. Mama yiyen de büyüyor, meme emende. Gönül ister ki sütümüzle büyüsünler ama varsın olmasın mutlu, sağlıklı, afiyetli çocuklar olsunlar önemli olan o☺️ Allah size bağışlasın her iki evladınızı da🙏🏾