Kızlar merhaba bacagımda ki morluklar ve inanılmaz agrı yüzünden hastaneye gittgimde ileri derecede venöz yetmezlik tanısı konuldu toplardamar tıkanıklıgı.Ama ben bunu fazlasıyla ihmal ettim 2yıl gecti ameliyat olmadım hala.Kasıktan girip o damarın cıkarılcagı söylendi.Aranızda bu ameliyatı bu şekilde olan biri toparlanma aşaması hakkında bilgi verebilirse çok sevinirim.3yaşında kızım var bırakabilcek biyerim yok o yüzden de sürekli erteledim nasıl olcak kim bakar eder hastane de kalırsam yanımda kalsa etkilenir mi toparlanma sürecim uzarsa yemegi,oyunu,her gün aktif olarak dışarıya alısmıs bi çocuk kendi söyler dışarı çıkalım anne hava alalım diye nasıl olur bilemedim sürekli erteledim yanlıs biliyorum ama perişan etmek istemedim kızımı süreç hakkında bilgilendirirseniz sevinirm 🙏