momeymen Aselinannesi0655 hiç korkma ben de ilk süpürge ne yaaa ne alaka olmuştum ama öyle süpürge gibi çekmiyo gücü düşüyo. Ve manuel de kullandım o zaman ağlıyodu oğlum süpürgede ağlamıyo ve daha öok pislik çıkıyo
Aselinannesi0655 momeymen inşallah bebegim düzelir ya. Tıkalı çok açsam da agzımla çeksemde asla rahatlamıyo
momeymen Aselinannesi0655 ağzınla çekince rahatlamıyor zaten ben de hep böyle yaptım. Sonra çatal iğneyle bile açtım yanlış ama napayım. En son bu süpürgeliyi aldım