Urasss13 rem uykusunda kabus görüp uyanmaktan mı bahsediyorsunuz? Sonrasında bir süre kımıldayamıyorsunuz?
Ben ergenken çok yaşardım. Artık uyumaya korkmuştum. Sonra uykunun derin safhasında kültürel olarak korku figürü neyse (karabasan gibi) ona göre korkunç şeyler görebildiğimizi anlatan bir belgesel izledim. Rem uykusundan uyanıp bu kabusla kendimize zarar vermememiz için beynimiz bedenimizi geçici olarak felç ediyor. Vücudun kendini koruma sistemi yani. Son derece normal ve doğal olduğunu öğrenince rahatladım. Çok nadiren olmaya başladı