Anneler oğlum Eylül de 48 ay olucak,ana okulunun kontenjani boş diye göndermeyi düşünüyorum çünki eşim iki çocuk filan geçim derdi derken hep çalısıyo aile veya yasitlarida yok yakınımızda evde artık sıkılıyor.
Ya ben balık burcuyum , çok mu bu durumda duygusalim bilmiyorum benim oğlum alerjilerinden dolayı 12 kilo 96 cm hani yaşıtlarına göre bı tık küçük Bide gözünden kornea üzerinden operasyon geçirdi aylarca damlalar kullandık görmede çok şükür sıkıntı kalmadı.
Okulda Suriyelilerin cocuklarida var maddi durum el vermediğinden özele gönderemiyoruz, şimdi gitmede diyemiyorum cunki evde kendi TV den izliyerek harfleri sayıları renkleri yaZmayi hepsini öğrendi 1.sinifa gidene kadar gelişsin istiyorum .
Ama gel gelelim ki çok korkuyorum ya biri doverse yani öyle bı durumda ben istemsizce ağlarım benim oğlum vurmayı şiddeti asla kendini savunmayı bilmiyo cunki babasi filan çok hassas , akrabalarımızin çocukları küfürbaz vahşi sürekli şiddet eğilimleri olunca hatta ben kardeşimin oğlu ,oglumu dovuyo gözüne vurcak diye ona bile kızdım
Napcam böyle bilemiyorum illaki bigun okula baslicak bu anksiyete mi oluyo noluyo beynimden cikmiyo sürekli bilinçaltımda.
Ya birşey olursa ne yapicam.
Ya okuldan ararlarsa Kızımı kime birakcam.
Böyle bide haberlerde görüyoruz ya çocuk dusuyo okuldaki yetkiler aramiyo ambulansı sonra çocuk ölüyo çok çok etkileniyorum…
Uzun oldu kusura bakmayın 🥹🥲