Kızlar adetim çok düzenlidir adetimin 2. Ve3. Günü yoğun kanamalar yaşarım 7 gün sürer bu ay 3 gün kanamam oldu oda ne çok ne az denecek kadar arada mide bulantıları yaşıyorum ama ciddiye alınacak bir hamilelik belirtim yok test yapmadan veya doktora görünmeden sormak istedim adet görüp hamile olduğumu öğrenen varmı diye yerleşme kanaması yaşadım ilk hamileliğimde yerleşme kanaması değildi.