biberon ve emzirmeyi beraber yapıyordum. Dışarı çıktığımızda biberona sağıyordum. Evde emziriyordum. Ama ne zaman dışarı çıksak emzirmeyle alakalı sorun yaşadık. bir dönem emzirmede çok iyiydik. Bezler iyi. Emdikten sonra aranmıyor tatmin oluyordu. Dışarı çıktık eve geldik. Emzirdim. Gün boyu ağladı. Ve o gün gün boyu emzirdim. Gaz sancısı sandık. Sütümü sağıp verdim sakinleşti. Sütüm o gün bir şeyler yemediğimden çok çok azdı. Açlıktan ağladığını gördükten O günden sonra da hep sağıp verdim. Şu an meme reddi yaşıyorum. Kaşık denemiştik boğazına kaçırıyor. Aşırı gaz yapıyor. O yüzden biberonla sağıp veriyorum. Sağmak da bir zahmet. Ara ara memeye geçmeye çalıştım sabırla ama emiyor, ağlıyor. Doymadığını görünce çaresiz kalıp biberona dönüyoruz. Açlık ağlamaları beni mahvediyor. Uzun süre emip doymadığını görmek de yıpratıyor. Şu an meme reddi sıkıntımız da var. Dışarıya çıktığımızda Arada bir kez bile biberon alsa düzenimiz bozuluyor. Dışarda biberon vermesem saatlerce emzirme derdi var. Ne yapıcam bilmiyorum 😣😖