bianne_ sunbul arası açık gibi duruyor başka bişey göremedim tamamen çıktığında düzelir benim oğlumunda 2 dişinin arasından köprü geçiyor 😂
sunbul Sol taraftaki dişi gayet normal çıktı ama sağ taraftaki dişin çıkması uzun sürdü ve diğer dişiyle eşit değil bu durumda olan bebişleriniz varmı lütfen cevap verin canım sıkıldı ve çevremdekiler dişi neden böyle demeye başladı kafama çok taktım
bianne_ sunbul Allah allah bence anormal bi durum yoktur milletin lafına bakmayın her bebek farklı gelişimde eğer için rahat etmiyorsa doktora göster ama normal gibi görünüyor
LinaElzem sunbul benim kızımında şuan böyle. Üstelik dişleri yan duruyor öyle düzde inmemiş. Bende merak ediyorum diğerleri çıkınca düzelir mi diye
zencizeytin sunbul doktor her gitmemizde bağ var mı diye bakardı yok derdi merak ettim bu bağ nedir diye araştırdım. Arkadaşımın bebeğinde de var kestirdi o da
Tazeanne1010 zencizeytin merhaba nasıl kestirdi biz diş doktoruna götürdük 7-8 yaşından önce kesemiyoruz dediler
zencizeytin Tazeanne1010 sanırım 3 aylıktı çocuk cerrahı bir kesi atarak kesmişti ama ne yazık ki bazı bebeklerde meme ve biberon reddine sebebiyet verebiliyormus. Siz yine de bir cerrahla görüşün varsayım üzerine kafanızı karistirmam doğru olmaz. Ancak dişlerinin daha düzgün çıkması için bu faktörün ortadan kalkması gerek diye biliyorum