Dilanaydigan2112 Kızlar iki aya yeni girmiş oğlum var gece bir kere uyanıyor süt içiyor ve birde sabaha doğru 5 gibi uyaniyr sizce normal mi
Myrtle Dilanaydigan2112 Dr. Osman Gönülal 50 60 gun arasi 6 saat, 60 70 gun arasi bebekler icin 7 saat uyku normal diyordu. Bende 40indan sonra kendi haline biraktim ne zaman uyanirsa o zaman emiyor.
TarcinliSutlacim Dilanaydigan2112 normal ama ben 2 aylıkken kendim 3, 4 saatte 1 oğlum uyanmıyor ise uykusunda emziriyordum geri yatağına koyuyordum. Çünkü 2 aylik bana göre kcuk 3 aylik olunca kendi haline bıraktım ..
duhaegearss Dilanaydigan2112 benimki de öyle bazen zorla ben uyandiriyorum açlık.sureleri beş saate kadar olabilir dedi.dr o yüzden ellemiyorum artık çok on 11 gibi uyuyor gece dörtte beşte.ksldirip.besliyorjm sonra yatırıyorum yedi.bucuk sekiz arası kendi uyanıyor
nebiha Dilanaydigan2112 benimki 1 aydan sonra uyanmıyordu 2 ay olana kadar uykysunda emzirdim sonra doktor sıkıntı olmaz dedi gece bıraksam hiç uyanmaz ama ben bir iki kez emziriyorum nolur nolmaz diye ha şu da var gündüzde hiç uyumaz sürekli ayakta
ysmnabd Dilanaydigan2112 normal benimde bebeğim 2 ay 13 günlük sabaha kadar keisntisiz uyur sabah 6 diyince güne başlarız. Ama ben uyku süresi daha çok uzasın diye uyku beslenmesi yaptırıyorum yoksa bak bu saatlerde ayaktayız
ysmnabd Dilanaydigan2112 ben uyku esnasında onu uyandırmadan besliyorum ışığı açmıyorum ses etmiyorum kpnuşmuyorum içiyor ve uyumaya devam ediyor. Sen geç 3.5 saatte bir besliyorum
Kinders Benim bebegim 2ay 4 gunluk 21.00da uyur 22.00 uyanir. Sonra gece uykusuna 02.00/ 03.00 gibi gecer. Uykuyu erkene cekmek istiyorum sinir sistemim bozuldu gerçekten kendimden gectim asla uyumuyor ne yapacagim blmiyorum
justthecigarette Dilanaydigan2112 benim kızım 2 aylıkken 4 saatte bir kaldır diyordu doktorum. 6 saate kadar yolu var ama 4 saati geçirme dedi. Şimdi 3 aylık 11 gibi yatıyor bu saatlerde kaldırıp emdiriyorum. Bir daha alarm kurmuyorum kendisi 2-3 saatfe bir kalkıyor bu saatten sonra
yldrm12 Dilanaydigan2112 2 ay 18 günlük bebeğim. Akşam 8de uyuyor gece 2buçukta kalkıyor hergün alarm kurmuş gibi. Artık bende alıştım her gece 2buçukta beraber uyanıyoruz 😂 uyanınca da gayet mutlu uykusunu almış oluyor ağlamıyor da. Karnını doyurup tekrar yatırıyorum 6da kalkıyor bu sefer
Kadermiray56 Dilanaydigan2112 evet normal ama o aydaki bebeğe 4 saate bir süt vermeniz gerekir uyanmasada siz uyandırıp süt verin