Merhabalar oğlum 2020 Aralık 28 doğumlu çok alıcı konuşması bütün sesleri çıkartır, aşırı sosyal bir çocuk herk gördüğüyle tanışır arkadaş olur oyun kurar. Gelgelelim renkleri falan bilmiyor hiç bay baya bilmiyor yani. Tekken öyle oturuyor sadece ablası okuldayken araba alıp oynamaz top vs oynamaz öyle bi kamyonu var üstüne oturuyor sadece ya tv bakar ya arkamdan önüme dolaşır. Kızım da tam tersiydi 2 yaşından itibaren renkleri vs öğrendi sürekli elinde kağıt kalem çizer keser biçer okumayı kendi kendine söktü. 6 yaşında 2. Kuran hatimini bitirecek. Oğlumun böyle geç kalması normal mi yoksa kızımla tekken daha çok mu ilgilendim bazan vicdan yapıyorum oğlum için çok akıllı bir çocuk ama eğitici şeyler yapmadığımı düşünüyorum gelişimi için sizlerde durum nasıl neler yapabilirim bu durum normal mi sizce