1kub1ra bilemedim canım açlıkla alakalı sıkıntısı var mı peki aç olsa gerçe ağlar gazı olsada öyle ağlar gerçe. Bilemedim canım ya geçici bir süreçtir belki. Elinizden geldiğince uyuması için uğraşın benim bebeğim gazdan uyumazdı saat başı uyusa bile uyanırdı emerdi tekrar uyur saat başı uyanırdı öyle olma sebebide emerek uyumak memede kalmak istemesi ve uyku geçişini tek yapmaması emerek uykuya alışması