Ozlemssurucu Bebeğim 5 ay 12 günlük bugune kadar hep sütümü sağıp verdim emmiyordu çünkü. Ama sütüm artık çok az geliyo aptamil mama aldım onu içmiyor bebeğim. Ne yapabilirim lütfen önerisi olan yazsın teşekkür ederim
BuseCan Ozlemssurucu Aptamil prematüre kullanıyorum ben gayet memnunum . Prematüre doğdu ama doktor alıştıysa 6 ay kullanabilirsin bir sorun olmaz dedi. Belki bu mamayı denemek istersin doktoruna sorarak.
Ozlemssurucu karabiberim-z hayır canım mamaya nasıl alıştırabilirim. Sütüm artmıyor artık herşeyi denedim bitti yani😔