Mommyhann Esra9445 ateş olmadı hiç ama uyku yapmıstı bizde. Hiç uyumayan bebeğim sadece emmek icin uyanıp geri uyuyordu korkmustm hatta cok uyuduğu için
HonKiPonKiDoNiNo Asilarda atesi olmamisti hic ama bayagi zaman gecti, 1 cay kasigi calpol icirtiyordu doktor huzursuzlanmasin diye.. Her cocukta farkli oluyor ama sanirim ates cok goruluyor.
1pek Esra9445 canım gitmeden önce banyosunu yaptır cunku 3 veya 4 gun banyo yaptıramıyorsun ve bir çay kaşığı calpol verirsen aşı öncesi bebeğin ıcın cok iyi olur bu tum aşıları ıcın geçerli ateş olmasa bile huysuzluk mutlaka oluyor
Nikita Esra9445 hayır. Hiçbir aşımız ateş yapmadı. Her aşıda ebeler calpol ver dedi ama ben karaciğerini gereksiz yere yormak istemediğimden vermedim. Hiçbir zaman da ateşi olmadı. Genel olarak bağışıklığı her aşıda nasıl bir tepki veriyorsa yenisinde de öyle tepki verecektir
birprensannesi41 Esra9445 biraz ateş yapmışti ilk gün 37.8 olmustu en fazla canım calpolle geçirmiştik