Nikita Bende asla zorlamadim, cocugun psikolojisi neden bozulsun ki birakacagi varsa birakmaz zorlamayla.. Herkes diyodu aman biraksin kocaman oldu kesene zarar su kizi bi nizama getiremedin diye.. Vallahi 3 yasina kadar mama icti, 3.5 yasina kadar bez takti 1 gun zorlamadim.. Nasilsa birakiyor hemde kendiliginden hic zorlanmadan 1 kere bile yataga ,yere oraya buraya tuvaletini yapmadi… Aynen 4 yasinda cocuklara bile sahit oldum, ne vakit isterse artik ..