Kızlar merhaba. Oğlum 7.5 aylık. Bundan 4 gün önce ateşlenmeye başlamıştı, doktoru 6. Hastalık dedi. Ateş bitti, döküntü ler de geçti sayılır. Ateşli olduğu evrede hiç ek gıda yemedi. Doktoruna söyledim “hasta olduğu için normal” dedi. İyileşti ama hala yemiyor. Zaten sebzeler karşı çok ilgisizdi, çoğu şeyi meyve ile yedirmek zorunda kalıyordum ama artık meyveyi de yemiyor. Kayısı çok severdi mesela ama 2 kaşık zarla zorla yerse yiyor. Ne yapmam lazım? Acaba diyorum 1 hafta komple kessem ek gıdayı, sonra sanki yeni başlıyormuş gibi mi başlasam. Zaten dertti ek gıda şimdi iyice dert oldu. Var mı böyle hastalıktan sonra Ret yaşayan bebekler?