Bebeğim 10 aylık ilk tadım aylarında her şeyi yiyordu ama artık hiçbir şey yediremiyorum. Günün büyük bir kısmını aç geçiriyor ve aç kalsa dahi yemek yemek istemiyor. Sütüm de haliyle ilk zamanlar olduğu gibi yeterli değil. Kan sonuçlarında da yetersiz beslenmeden kaynaklı düşük değerler çıktı. Sizce devam sütüne başlasam bu beslenme yetersizliğine bir çözüm olur mu? Ya da hangi yöntemlerle yemek yemeyi sevdirebilirim? Şimdiden cevap veren herkese teşekkürler 🙏🏼