İyi geceler bebeğim 4.5 aylık sadece anne sütü alıyor sağım makinem var ama pek kullanmadım 2 saatte bir emmek isteyen bir bebek, sütüm de var biliyordum baya tazyik sorunu yaşadım, emzirirken diğer göğüsten akmalar falan bunlar azaldı baya bi göğüslerim terbiye oldu heralde diye düşündüm.
Konuya geleyim bugün sağım yapayım istedim ne kadar cıkıyor diye sol ile başladım 100 cc civarı çıktı, diğer göğsüme geçtim tık yok. makineyi düzelttim sildim tekrar koydum falan 3-4 kez denedim yok yani gelmiyor diğeri gibi. cok saskınım ve vicdan azabı çekiyorum açıkcası yarın tekrar bir deneyeceğim. Bu durumdan sonra bebegımı emzirdim süt gelmeyen göğüsten, sızlama oluyor anlık süt geliyordu yani yutkunmasından anlıyorum. 2 dk falan aktif emdi kesin. Bu azalmanın geri dönüşü olur mu neler yapabilirim tavsiyelerinize ihtiyacım var🙏🏼🙏🏼 bi de alerjik bebek anne sütü alamazsa raporlu mama falan gerekiyor zor işler