damla_07 Kızım da babasını gördüğü gibi sen gelme diye parçalıyor kendini çok üzülüyorum eşime de söylüyorum hep üzülüyorum ne yapsam diye o babasıyla aşk yaşıyor resmen yemek, park, üst değişimi hep babası üzülüyorum ama yapacak bir şey yok ( kendimi balkona kapatıp telefonu alıp ayaklarımı uzatıp çay sigara keyfi yapıyorum üzüntüden 😄😄😄😄