Ffak Kızlar merhaba kızım 2 yaşında aptamil mama veriyorduk şimdi bırakalım içimin devam sütlerinde veriyorum 2 gündür sizce dogru mu yapıyorum yoksa aptamil mamaya hala ihtiyaç varmı
livanurvealpinannesi61 Ffak içim pınar süt sağlıklı değil içinde çok fazla şeker katkı koruyucu var. Bize Çocuk doktoru önermedi hiç. Ya mama verin yada hiç süt vermeyin. Süt sağlıklı değil şekerde öyle.