

Ağzı ne zamandır böyle. Doktor doktor geziyorum. Bi sonuç alamıyorum. Artık dün cildiyeye götürdüm. Ağzını mı yalıyor dedi. Yalamadan kaynaklı dedi. Bende domates yeyince falan baya kızarıyor dedim. Asitli şeyler de direkt kızartır. Yalamadan kaynaklı dedi. Başına gelen varmı kızlar. Şuan temelli kopardı. Krem de sürdürmüyor. Sürekli ağzını yalıyor.