Canım anksyete herkezde var simdi bunu öğrenen herkez iyice bu duruma kaptıryo kendini önce sunu bil suan doktora kim gitse onda diyxeği sey aynen anksyete bunu önce bil ek gıda meseleside bizler ve tüm dünya dahil bu sekilde dogup besleniyoruz bunların aşamaltı var ki tek senın bebeğim değşl eger bu durumdan kaynaklı bebeğine vermen gerekeni vermezsen sonra asıl sıkımtı yaşarsın emin ol ilk zamanlar nasıl alısırsa sonra hiç bişey olmuyo ben kızıma asla blenderle vektirmedim sende asla cektirme pütürlü catalla ezim olcak biliyorsundur zaten bu sekilde korkmadan yavas yavas yedir her cocukta olabiliyo genzine kaçma olayı ama sakın kalıp sırtına vurarak rahtlatabilirsin bunlar hayatın olağan seyler once kendine güven her anne gibi bende bebeğime gerekeni yapıcam de bu o kadar onemli birsey değil emzirirkende bogazına süt kaçabilir mama içerkende hiç bir fark yok bunu anlarsan zaten ek gıdanında sıkıntısı olmadıgını anlarsın hepimiz yazılanı yaşıyoruz bir seyleri kendine ızdıraba çevirme biçilen ömrü yasıyoruz bu ömrü güzel düşünceler le geçir böle olmsuz özgüvensiz durumdan çık sen mükemmel bi annesin bebeğini en iyi sekilde ek gıdada gerekeni yapıcaksın benim kızım ilk zaman baya 9aya kadar ne verdiysen ek gıda cıkardı sevmedi o zamanlar bende ölüyodum üzüntüden ama inan tecrube bunların gelip gecici oldugunu bil zamanla alısıyo bebekler diş problemi oluyo yone yemıyolar bazen yerken bi anda yıne yemıyolar suan 2 yasında kızım yemek secıyo ama pes etmıyorum yediği kadar yıcek yemıyomu baska birsey vermıyorum azda olsa yıne sevmediği seyı yıyo sen yaparsın bunu bil annelik mükemmellik değil elimizden geleni yapıyoruz kendimizi kaptırmaya gerek yok hersey zamanla oturur