MehmetAras cnm güzel kaliteli bez olabilir ama bebeklerde farklılık gösteriyor. Kimine uyuyor kimine uymuyor. Ben mesela sleepy aldım zaten 1 numarası çok küçüktü kullanamadım 2 numarası ebebekteki baby me nin 1 numarası kadardı. Zaten yenidoğan merhaba bebek seti almıştım bidaha da almafım hem kızarıklık yaptı hem taştı çişi kakası. Bel kısmını değilde bacak kısmını çok sıkı bağlamıyorum. Çok gevşekte kalmıyor ama. Ne kadar uğraşsakda yine kalıyor bez izi. Mümkün olduğu kadar ara sıra havalandırın en güzeli. Bez takmadan giydiriyorum altını gündüz 1 saat akşam üzeri 1 saat. İz falan kalmıyor kızarıklık ne varsa hepsi geçiyor. Bezsiz olduğu zaman çiş yaptığında cildine temas ettiğinde bi mutlu oluyor coşuyor hoşuna gidiyor sanırım. İyi geliyor galiba.