Anf Kizlar bebegim 1 yas 4 gunluk artik mamayi biraktirmak istiyorum ama basaramiyorum gece uyku oncesi mutlaka istiyo aksam yemek yese bile mama ariyor. Bu sorunu yasayan var mi ? Mamayi biraktirmak icin neler yaptiniz?
SemaK Anf 15 aylık şuan. 13 aylıkken denedim azalttım olmadı halbuki sadece yatarken gece 12 gibi veriyordum sonraları kendi az içmeye başladı bitirmedi öyle öyle kendi kendine bıraktı 4 gecedir vermiyorum hiç aramıyorda. Belki zamanla o da bırakır
livanurvealpinannesi61 Anf iyi de normal bişey. 2 yaşa kadar zaten mama verilir. Uyurken benim kızım da içiyordu. Mama neden vermek istemiyor sunuz ki verin içsin bişey olmaz 2 yaşa kadar içebilir yani.
Anf cirkinimaa normal inek sutu bebege cok da faydali degil aslinda gunde 1 bardak icebilir ama suana kadar 1 kere verdim sadece cok sut tuketmek kansizliga sebep oluyormus
Anf SemaK insallah cok fazla masraf olmaya basladi bazen disarda oldugum zamanlar veriyorum yanimda bisey olmadigi zaman
livanurvealpinannesi61 Anf masraf diyorsunuz ama çocuk kendisi içmek istiyorsa mamadan kesmek de yanlış siz bilirsiniz tabi. Benim kızım 27 aylıkken mamayı bıraktık. Oğlum 3 yaşa girerken mamayı bıraktık.