Kızlar ne yapsam olmadı doğumdan sonra başladı bu durum. Tam uykuya dalacakken hareket edemiyorum konuşamıyorum prmağımı bile oynatamıyorum. 2 ay 7 gün oldu doğum yapalı haftada 5 gün neredeyse yaşıyorum bu durumu bide 1 kere olmuyor 6 7 kez üst üste mesela oluyo dua okuyorum kendime geliyorum sonra tam dalacakken bidaha oluyor. Baş ucumuzda kuran var çörek otu koydu annem.korktuğum için eşim işe gidince annem yatıyor yanıma okuyor bi güzel ama yok hiçbişey fayda etmedi. Her banyomda gusül abdesti alırım. Hastaneye gittim en son emar istendi ondada bişey çıkmadı napacam böyle ya bebe uyuyoken uyuyım diyorum olmuyor🥹🥹🥹🥹