ElMir
Ailesi de demiyor mu oğlum sen nerdesin bu saatte diye? Ben bu tarz konularda yorum yapmazdım ama çok üzüldüm inanın. 15 günlük anneye yapılacak şey değil bu. Eşinizin size yaptığı çok büyük saygısızlık ve sorumsuzluk. Sizin en çok yardıma ve desteğe ihtiyacınız olduğu dönemde büyük haksızlık. Tavrına bakılacak olursa yaptığı hatanın da farkında ve bilinçli yapıyor gibi. Bunalmıştır, sıkılmıştır arada bir çıkar akşam 10-11 belki bi derece kabul edilebilir ama bir adam gece 2:30 da nerede vakit geçirir ve neden evine gelmez? Çok ayıp, çok yanlış. Bunu yapmaya hakkı yok. Önce ailesinden destek isteyin ciddi bir şekilde çocuklarını karşılarına alıp konuşsunlar. Eğer destek vermezlerse derhal ailenize haber verin. Çekip gitmek değil ama en azından yanınızda bulunsunlar ve belki onlar da biraz nasihat eder eşinize. Kendi lohusalığımı düşünüyorum da, çok zor atlattım, zor toparlandım. Onca zorluğun üstüne böyle bir tavırla karşılaşsaydım toparlayamazdım kendimi. Size bunu yaşatmalarına izin vermeyin, gereken neyse yapın. Aileniz, anne yada ablanız her kimse yanınıza gelsin. En çok desteğe ihtiyacınız olduğu bir süreçten geçiyorsunuz. Allah kolaylık versin, yardımcınız olsun. İnşallah her şey yoluna girer.