efecikgnr Hanımlar 4.5 aylık bebeğim huy etmiş 1 aydır yüzünü muslin örtüyle ortmeden uyumuyor iki eliyle sarılıyor . Onu cektimmi uyanıyor . Korkuyorum burnu kapancak diye . Nöbet tutuyorum resmen nasıl unutcak. Diğer türlü aldım mi uyanıyor ve ağlama krizi
Tuake efecikgnr kendi kokusu sinmiştir ya ona ❤️ uyku arkadaşı verin bence yavaş yavaş örtüyü bırakır
Linaduygu efecikgnr uyku arkadaşı gibi kullanıyor ne güzel ellemeyin müslim örtü hava alır merak etmeyin. Kendi kendine uyuması için güzel bir destek. 2yaşında kızımda da var hala kullanıyor onsuz yaz kış uyumaz mutlaka yüzüne burnuna değdirir koklar çok seviyor
Zengo efecikgnr ustunu ortme uyku tulumu al.ben dogdugundan beri yazin ortmedim kisinda tulum giydirdim.veya alt ust takim.cunku gecen gunduz orttum agzina almis ortuyu.drlarda yatakta sadece bebek olsun diyo usumuyolar korkma
efecikgnr Tuake uyku arkadaşı şu samuru aldım şu nrfes alıp verenden ama inatla onu istemiyor . Kendisi bastırıyor iki ellerinin arasına vallah ne bilim sürekli kontrol ediyorum . Mesela küçük bitane var muslin örtü onuda kabul etmiyor büyük olanı başını basliyorum uyku arkadaşı gibi sarılıyor
efecikgnr Zengo ya ben üstünü ortmuyorum ama bu örtüye takıntılı o olmadan uykuya dalamiyor . Yoksa uyku tulumu vs var zaten hava sıcak zibinla uyuyor
Linaduygu efecikgnr evet kesinlikle ben uyku arkadaşı oyuncaklarını da denedim sevmedi örtü çok rahat iş gördü yedekte alın bitane 😂 bizim müslin örtü beyaz üzerinde uğur böceği kanaviçe işlemeli küçüklüğümden kalma sapasağlam o yüzden başka ne buldum ne yaptırabildik ondan başka örtü de kabul etmiyor olaki yıkadım makine başında bekliyor çıkana kadar 😂😂😂