Kızlar 26 günlük bebeğim var. Hipp mama kullanıyorum günde 3 defa mama alıyor geri kalan beslenmesi anne sütü. Bebeğim iki gündür kakasını yapmıyor bunun mamayla ilgisi olabilir mi? Bir de mama veren anneler duyduğuma göre su verilmesi gerekiyormuş bu doğru mu?