Bebeğim iki aylık oldu ilk doğduğunda kaka problemi hiç yaşamadık ancak zaman geçtikçe sayı azaldı ve kolik olan bebeğim kaka sorunu yaşamaya başladı bu arada sadece anne sütü alıyor doktorumuz normal olduğunu söyledi ve altı yedi gün yapmazsa ve huysuz olursa yarım tane gliserin fitil koyabilirsin dedi iki kez fitil kullandım ama uyarana alışmasından korkuyorum aynı durumu yaşayan annelerden öneri rica ediyorum