Sdtcvkfrkn Arkadaşlar oğlum 3 aylık oldu. Kontrollerinde Demir ilacı kullanmam gerektiğini söylemişlerdi 3 aydır onu kullanıyoruz. Başka kullanmam gereken ilaç var mı ? Kan ilacını duymuştum kaçıncı aydan sonra kullanmaya başlıyoruz
Elazeynep1 Sdtcvkfrkn devit 3 kullanıyorum ben birde kan ilacı kanı düşük olduğu için 5 buçuk aylık 4 aylıkken verildi kan ilacı
Janss Sdtcvkfrkn Kan ve demir takviyeleri birbirinin aynısı. Sanırım Dvitamini kullanıyorsunuz. Demir takviyesi 4.ay itibariyle önerilir doktorunuz farklı bir yönlendirme yapmazsa. 🧚🏼♀️