Kızlar kızım 3 yaşında bezini hemen hemen 1 ay olcak bırakalı ilk zamanlar lazımlığına büyük abdestini de rahatlıkla yapıyordu ama şimdi yapamıyor korkuyor mu anlayamıyorum bez taktığımız dönemde hergün tuvalete çıkan çocuk bezi bıraktıktan sonra 3 günde bir ağlayarak bağıra bağıra ıkınarak çıkmaya çalışıyor sizinki de böyle oldu mu bilgi verebilirseniz çok mutlu oldum önerinizi bekliyorum neler yapabilirim