Madamehappyyyyy Çok rahatsız edici bir durum. Ben de temas çok sevmem. Arkadaşlarım, samimi olduğum herkes bana yapışsın öpsün hiç istemem. (Kocam hariç ona ben temas bağımlısı biriyim ve çocuklarım)
Ama onun dışında gereksiz hiç bir şeyi sevmiyorum.
Çocuk olarak düşünelim, akraba kavramını bilmiyor. Görüyor ama samimi değil. Ya da samimi ama sevgi dili temas değil. Şimdi bu çocuk onu sıkan,mıncıklayan turul şap şup izinsiz öpüp duran insanı niye sevsin?
Benim oğlum da herkesi öpmez herkese öptürmez. Ben bile.operken soruyorum oğlum öpiyim mi diye, öp derse öpüyorum kendisi 2,5 yaşında.. inan bebekliğinden beri öyle. Sıkıya gelemiyor. Kolumda yatıramazdım bebekken uzun süre sıcağı sevmez, sarılarak uyuyamaz hala aynı. Kendi isterse gelir sarılır, öper koklar. İstemezse asla yapmaz.😂