Merhaba güzel anneler ☺️
3 yıllık evliyim 1 oğluşum var 1 yaş olacak nasipse yaşım 36 kafam bazen kaldırmıyor atak,diş derken gergin olabiliyorum bazı zamanlar diyorum ki yokk 2. Tövbe 😄 eşim de aynı yok yok diyor
Tek arkadaşlarıma soruyorum kardeşi olsun çok pişman olursun benim niye kardeşim yok dediğinde diyorlar sizce bencillik mi tek çocuk 🙁