Metehan45
Metehan45 Bizde 15aylik oluyoruz yarın, bizde 10.5civariyiz, boyumuz 80i geçti bizimde, benim içinde sabah kahvaltisj çok sıkıntı, muz varsa genelde kahvaltıda muz yediriyorum ballı olarak e onu yiyince zaten başka bir şey yemek istemiyor,muz yoksa ya da bazen özellikle almıyorum tek tip beslenme olmasın diye, benim içinde çok skinti ya pankek yapıyorum ya yumurta, menemen, illa ki bir meyve koyuyorum gibi yaban mersini vs., peynir zeytin domates böyle kahvaltı genelde, öğle yemeği arada meyve veya yoğurt akşam yemeği şeklinde, genelde 4 öğün ama bazen 2ana 2ara gibi oluyor