İyi geceler
Benim bundan 5-6 ay önce yine diz kapağım ağrıdı fakat kendi kendine geçti. Şimdi tekrardan ağrımaya başladı adım atarken bacağımı özellikle toplarken çok ağrı oluyor diz kapağım özellikle 2 kemiği birbirlerine bağlayan yerler çok ağrıyor. Sanki diz kapağımın arasında bişey var o hareket etmesini engelliyor. İlçede ortapedi doktoru yok şehir hastaneside. Neden olmuş olabilir başına gelen oldu mu. Çocukların arkasından koşmaya da yetişeçiyorum.
Diz kapağımın arkası da şiş bu arada.
Diz kapağımın içi şuan resmen yanıyor