Linosunannisi 5buçuk aylık kızım saat başı meme diye ağlıyor gündüz bir iki saat oyalayabiliyorum ama gece mümkün değil gözü kapalı meme diye ağlıyor daha ne kadar devam edecek bu böyle seneye çalışmayı düşünüyorum bu gidişle o da mümkün olmayacak😔
Gamzeli Linosunannisi sizin yine iyiymis benim kuzum 17aylik dakika basi geliyo iki cekiyo birakiyo ben de bunaldim ama emsin bir daha nerde bulacak diye dusunup veriyorum emsin 🤗🤗
Aminemoms Linosunannisi inanın hic emmemesi daha kotu biz meme reddi yaşıyoruz keske yapissa hep diyorum bnde
Linosunannisi Gamzeli gece de mi bu şekilde biz gece saat başı uyanıyoruz ben uykuya dalana kadar o yeniden uyanıyor gece uykusunu unuttum sadece sabahları uyuyabiliyorum kendimi zor kaldırıyorum artık. Tabi ki emsin ama saat başı karnını doyuruyor benim ki iki çekip bırakmıyor😂
Gamzeli Linosunannisi yok gece bu sekilde degil doyuruyo karnini ama aperatif atistiriyo bazen🤣yani gece de sk uyaniyo bazen keyfine gore emsinler nerden bulacaklar sonra🤣
Linosunannisi Gamzeli valla bende senin zamanlarına bir an önce gelmek istiyorum canım aperatif olarak 3 yaşına kadar emebilir🤣
Linosunannisi frigyalikibele 10dk falan anca emiyordur ama çok hızlı çekiyor bide doymasa kilo almazdı herhalde 11kilo🙈 ama cidden kendimi çok çaresiz hissediyorum artık uykusuzluğu geçtim canım çok yanıyor