kytx VPN kullananlar tespit edilip ceza kesilecek diye okumuştum haberin birinde ne kadar doğru bilmiyorum ama ülkede devlet tarafından yasaklanmış bir durum var kaçak olarak VPN ile girmek bencede suç sayılır ama her türlü basınız agriyacak gibi geliyor bana biran önce silin atın bence 👍🏼