2 yaşında ki oğlum herşeye bağırıyor her istediğini bağırarak yaptırıyor su isterken bile bağırır su demez bu durum beni çok yoruyor dışarıya çıkıyoruz istediği bişey olmasın veya izin vermezsek kendini yere atmalar aşırı bağırma oluyor sizde de böyle mi ?