MalikEnhar meraba kizlar size birsey sorucam 3 ay once dogum yaptim ve karnimin sisi hic gitmiyor sanki 5 aylik hamileyim Ve daha yasim cok kucuk 21 yasindayim ve kendimi hic begenmiyorum ne yapmam gerekiyor bilginize ihtiyacim var
Yigitkomuz_ MalikEnhar canım daha erken zaten karnin eski halini alması 1 yılı geçermiş çok şükür benim karnım fazla buyumedi hemen eski haline yakın derecede 6 buçuk ay lik olduk bizde benim tek hatam korse takamamak oldu sezaryenle doğum yaptm haziranda sıcakta dikişlerim terliyodu o yüzden şuan keşke taksaydım diyorum sen tak takmadıysan çok rahatsizsan